Перелік вмінь та навичок, які мають бути сформовані
у випускників в процесі вивчення даної дисципліни
на основі знань про фактори, що детермінують формування
змісту освіти, принципи та критерії відбору змісту освіти, нормативні
документи, що визначають зміст освіти, уміти аналізувати навчальні плани,
програми, підручники;
на основі знань дидактичних законів, закономірностей і принципів
уміти розробляти план уроку з конкретними характеристиками, визначати зміст
навчальної теми, розробляти фрагмент уроку заданого типу;
користуючись знаннями про основні підходи до класифікації
методів навчання та їх характеристику уміти встановлювати методи і пояснювати
доцільність їх застосування стосовно конкретних цілей та умов проведення
навчального процесу;
на основі знань про різні форми навчання та варіанти їх
складу і послідовностей вміти встановлювати ці форми і пояснювати доцільність їх
застосування стосовно конкретних цілей та умов проведення навчального процесу;
на основі знань про групи засобів навчання, їх
основні дидактичні функції та загальні дидактичні вимоги до викладача щодо
підготовки уроку з використанням цих засобів вміти відбирати оптимальні з них
відповідно до цілей і особливостей уроку.